söndag

godmorgon!
Jag har haft fullt upp sedan jag kom hem från jobbet i fredags så jag har inte hunnit bloggat. Men nu ska jag ta min helg :)
I fredags när jag kom hem så bytte jag om och fikade kladdkaka med josefine och mamma, sedan for jag in till stan och träffade Emelie och Hanna, det var trevligt! Var ett tag sen jag träffade dom. Jag köpte ett par harems byxor på H&M, sedan for Emelie hem, då skulle jag och Hanna ner på area 1 för att ha avslutning med ski team ångermanland. MITT LAG VANN!!!! Men innan vi kom dit ner s¨å hamnade vi på hemma kväll köpte två filmer, godis och chpis, så när vi kom hem från avslutningen så hade vi film kväll :)
På Lördagen så åkte jag inte till stan för att träffa min ortopedläkare, fick några saker för mina fötter. Sen vid tre var jag på 50 års fest hos mina grannar, trevligt! lite senare kom Moa och Josefine förbi, då gick jag hem en sväng med dom. När dom åkte hem så gick jag tillbaka till festen. Sen blev det SOVA! Och nu sitter jag här. Ska fara och sjö sätta båten.
hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0