sommarjobb

Hej, jag sitter just nu i en husvagn långt ut i boschen?
Vet  inte riktigt vart jag är någonstans, men jag är här för att imorgon ska jag och issa jobba. Taggad som fan!! Eller?
Men jag älskar ju pengar så vad gör man inte för att få några stålar? jo JOBBA!!!


Pengar är en av mina favorit saker!

Idag så åkte jag och min syrra josefine och spelade golf istället för igår, men det blev bara korthåls banan eftersom jag skulle hinna packa och fara hit. Julia hängde också med oss, det va trevligt! Det gick väl sådär att spela, jag har ju inte spela så mycket så jag ska väl inte klaga. Men jag blev lite less när det regnade, då tappade jag mitt tålamod, och då blev det inte så bra. Men det var iaf roligt, ska försöka att spelamycket i sommar!
Nu ska vi snart gå och sova så vi är pigga imorgon när vi ska få inlite cash. Vi hörs imorgon om jag har överlevt.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0