6/7 -10

gó kväll!
Jag sitter och beundrar Robin Söderling som precis har förlorat en Grand Slam final mot Nadal. Jo visst han förlorade, men han kom ända till final. Hur stort är inte det? Om han hade vunnit så hade det nästan varit i samma klass som Björn Borg. Jag tycker att han är grym. Du tar det nästa år söderling!

Idag har vi spelat DM, förlorade båda matcherna, men jag tycker att vi spelade hyfsat bra ändå. Vi måste bara försöka att få in bollarna. vi står bara och spela runt mål hela tiden sen skuter vi, utanför.... Det är inte bra. Men det är bara att bita ihop och tagga för ny match imorgon. Annunsjö-Domsjö. Det tar vi tjejor.
Och jag skrev i förra inlägget att jag skulle berätta om min helg i det här inläggen, men jag skiter i det. för min kamera slutade att fungera och det blir så tråkigt när det inte är några bilder. Jag ska ta och skärpa mig med att lägga ut mer bilder! FLER BILDER NU ELIN!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0