frågor och svar med elin johansson

Hur bor du:
jag bor i en gul villa vid havet.

Brukar du komma i tid:
jo det brukar jag väl. de tycker jag, tycker att det är pinsamt om man är sen.

Hur lång är du:
172. skulle jag tro.

Kan du laga mat:
klart jag kan!

Vad jobbar du med/pluggar du:
jobbar inte med nånting.

Vad har du på dig just nu:
högkjol från rut m.fl. t-shirt från monki och thigts från vila

Har du någon fobi:
nej inte fobi.

Hade du en bra kväll igår:
att jag hade!

Vilket är ditt senaste inköp:
hög kjol från rut m.fl. och ett diadem från glitter

Din favoritdryck på morgonen:
brännhults jucie är det bästa som finns!

Var fick du dina senaste pengar ifrån:
mammà tror jag väl.

Har du sovit i din egen säng inatt:
yes box

Vad hade du sönder senast:
haha, ingen aning faktiskt

Vem snackade du med senast:
min broder adam.

Varm favoritdricka:
O`BOY

Favoritdricka när du är riktigt törstig:
vatten

Alkoholhaltig favoritdricka:
dricker inte sån skit

När gjorde du senast något riktigt dumt:
det vet jag inte, gör väl aldrig något dummt?

Saknar du någon just nu:
ja.

Vad ska man göra för att få dig irriterad:
babbla om massa saker när jag är trött och så.

Någon jag stör mig på:
skriver jag inte här

Intressen:
slalom, golf, fotboll.

senaste person du kramade:
vet inte

Senaste person du ringde?
farmor 

Senaste person som ringde dig:
moa-boa

Vad drack du senast:
mjölk

Vill du ha barn: .
så långt har jag inte tänkt än.

Längtar du till din nästa födelsedag:
längtar alltid dit!

Har rakat dina ben någon gång:
ja

Är du sugen på något nu:
ne.

Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag:
jag dricker inte kaffe.

Använder du hudkräm:
oftast om jag kommer ihåg.

Attraheras du av män med skägg:
hahaha nej?

Micro-pop eller poppa själv:
spelar ingen roll 

Brukar du baka:
jara, de är roligt. haha

Röstade du i det senaste valet:
jag är 14

Är du nöjd med ditt liv som det är nu:
jadåå..

Vilken låt lyssnade du senast på:
miss li- ba ba ba

Har någon annan sovit i din säng inatt:
nej.

Vad tycker du är äckligt:
det finns mycket som är äckligt.

Har du pengar på mobilen:
nej, men fria sms.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0